دسته : پیام رسانهای مالی    تاریخ درج : ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۶:۴۱

ارایه سرویس سوئیفت به شرکتهای زنجیره بلوک

شرکت پیام‌رسانی پرداخت موسوم به سوئیفت اعلام کرد که به شرکتهای زنجیره بلوک اجازه می دهد که به پلتفرم نوآوری پرداخت جهانی (GPI) متصل شوند.

سوئیفت طی گزارشی اعلام کرد: انتظار می رود تا موفقیت اثبات مفهوم با پلت فرم تجاری R3، ما به زودی امکان پرداخت gpi را در سیستم های معاملاتی مبتنی بر DLT [دفتر کل توزیع شده] فراهم شود.  با حل چالشهای پرداخت با پلتفرمهای DLT، ما پرداخت های gpi را در جریان معاملات تجاری آغاز خواهیم کرد و به طور خودکار آنها را به سیستم بانکی منتقل می کنیم.

 

همکاری شرکت سوئیفت با شرکت R3 برای اولین بار نشان داد که سوئیفت برای ادغام gpi با شرکت های نرم افزاری زنجیره بلوک از طریق  gpi Link تمایل دارد و می خواهد ابتکار عمل خود برای ادغام gpi را با پلتفرمهای مختلف ادغام کند.

 

لوف مورانت، مدیر بازاریابی SWIFT در بیانیه ای گفت: "تمام پلتفرمهای تجاری نیازمند ارتباط قوی، سریع و مطمئن با مکانیزم های پرداخت اعتباری، از مانند gpi می باشند." "در حالیکه سیستمهای مبتنی DLT شروع به فعالیت کرده‌اند، هنوز تسویه از طریق رمزارزها اشتیاق کمی وجود دارد و فشار بیشتر برای تسویه از طریق ارزهای رایج وجود دارد.

البته سوئیفت هنوز جزئيات خاصي در مورد پيشرفت کار و يا زمانبندي برای اتصال به شرکتهای زنجیره بلوک اعلام نکرده است.

منبع

 

  • نظرات کاربران
  • فرم ثبت نظر
نظری برای این مطلب وجود ندارد!


طراحی سایت | فروشگاه آنلاین | خدمات وب اندیشکدهبانکداریارزبین‌المللبین المللفراساحلیآفشورسوئیفتSWIFTنرخ ارزفین تکفین‌تکfintechیورودالردلار اروپاییبانکداری بین المللبانکداری بین‌المللبانکداری بین‌المللیبانکداری بین المللیبین المللیبین‌المللیThink Tank