دسته :    تاریخ درج : ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۵۰    دیده شده : 570

قوانین



توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های پاساد تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است

مسئوليت حفظ و مراقبت از شناسه كاربري و کلمه عبور منحصراً بر عهده مشتري خواهد بود و پاساد از اين جهت مسئوليتي نخواهد داشت.

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات پاساد اقدام کند.

همچنین آدرس  ایمیل  و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها  آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است  و تمام مکاتبات  و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

پاساد به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

پاساد متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت پاساد ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید

 

پاساد مي‌تواند كليه موضوعات مشكوك و اطلاعات مربوط به اشخاص مظنون به سوء استفاده از سيستم را به مقامات انتظامي ‌و قضائي اعلام دارد تا تحت پيگرد قانوني قرار گيرند.

پاساد هيچگونه مسئوليتي در قبال خسارت و زيانهاي وارده به مشتريان در اثر افشاء شدن شناسه كاربري و کلمه عبور از سوي خودشان بعهده نخواهد داشت.

در صورت فوت یا حجر هر یک از اعضاء، حساب کاربری وی مسدود می گردد و پس از طی مراحل قانونی وجه حساب مسدودی به وراث یا قیم وی مسترد می گردد.

 

 

  • نظرات کاربران
  • فرم ثبت نظر
نظری برای این مطلب وجود ندارد!


طراحی سایت | فروشگاه آنلاین | خدمات وب اندیشکدهبانکداریارزبین‌المللبین المللفراساحلیآفشورسوئیفتSWIFTنرخ ارزفین تکفین‌تکfintechیورودالردلار اروپاییبانکداری بین المللبانکداری بین‌المللبانکداری بین‌المللیبانکداری بین المللیبین المللیبین‌المللیThink Tank