دسته : رویدادها    تاریخ درج : ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۳

کنفرانس بین المللی بانکداری در کویت

این کنفرانس در تاریخ 23 سپتامبر 2019 - 1 مهر 1398 در کویت برگزار شد و رئیس کل بانک مرکزی ایران نیز در آن شرکت کرد

صنعت جهانی بانکداری امروز با تهدیدات و چالش های بی سابقه ای روبرو است. چشم انداز اقتصاد جهانی نامشخص است، با توجه به بدهی جهانی، عدم اطمینان سیاسی، تنشهای تجاری و نوسانات در بازار کالاها و ارز نگرانی اصلی دولت ها و مشاغل در سراسر جهان است. و ناتوانی دولتها در افزایش نرخ بهره یا معکوس کردن سیاست های پولی غیر متعارف بدون اینکه بر رشد اقتصادی تأثیر بگذارد، گزینه های کمی را برای رفع هرگونه شوک اقتصادی در آینده باقی می گذارد.

این کنفرانس فرصتی را برای بالاترین سطح سیاست گذاران و رهبران صنعت فراهم می کند تا در مورد این چالش ها بحث و گفتگو کرده و راهی برای صنعت ارائه دهند. ما از روسای بانکهای مرکزی، اقتصاددانان و مدیرعامل بانکها در مورد دیدگاه های آنها در مورد این چالشهای مختلف خواهیم شنید و به طور جمعی تلاش می کنند تا یک دید مشترک را برای رشد پایدار صنعت ارائه دهند.



سایت کنفرانس

 

  • نظرات کاربران
  • فرم ثبت نظر
نظری برای این مطلب وجود ندارد!


طراحی سایت | فروشگاه آنلاین | خدمات وب اندیشکدهبانکداریارزبین‌المللبین المللفراساحلیآفشورسوئیفتSWIFTنرخ ارزفین تکفین‌تکfintechیورودالردلار اروپاییبانکداری بین المللبانکداری بین‌المللبانکداری بین‌المللیبانکداری بین المللیبین المللیبین‌المللیThink Tank