دسته : بانکداری در سوئیس    تاریخ درج : ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۷:۵۲
انجمنهای بانکداری و فدراسیون زنجیره بلوک سوئیس برگزار کردند:

برگزاری کنفرانس ملاقات بانکداری با DLT

این رویداد مشترک توسط فدراسیون زنجیره بلوک سوئیس، مرکز سرمایه گذاری نوآوری دانشگاه بازل و انجمن بانکداران سوئیس (SBA) برگزار شد.

بلاکچین به سرعت در حال پیشرفت است و تقریباً حوزه ای از اقتصاد، سیاست و جامعه وجود ندارد که از تأثیر آن بی تأثیر باشد. رویداد "ملاقات بانکداری با DLT" با هدف  اطلاع رسانی به بیش از 200 کارمند از همه مناطق و سطوح بانکی برگزار شد. شرکت کنندگان طیف گسترده ای از اطلاعات را در مورد امکان استفاده از زنجیره بلوک و بینشهایی در مورد کاربرد فناوری دفتر کل توزیع شده در بانک ها اعمال می شود دریافت کردند. ریسکهای مرتبط با DLT و راه حلها  در مورد چگونگی استفاده از این فناوری نیز مورد بررسی قرار گرفت.

پروفسور دکتر فابیان شور، استاد دانشگاه بازل اظهار داشت: اطمینان از اینکه محتوای ارائه ها از کیفیت بالایی برخوردار است و تبادل تخصص، برای ما بسیار مهم بود. ما از نتیجه بسیار خوشحالیم.

سخنرانان به نمایندگی از موسسات و سازمان های مختلف مالی، شرکت کنندگان را با پروژه های جدید و پروژه هایی که قبلاً در بخش بانکی اجرا شده اند، آشنا کردند. بازدیدکنندگان همچنین توانستند از بین طیف گسترده ای از 12 کارگاه موضوعی، سه سخنرانی مرتبط با حوزه کاری خود را انتخاب کنند. در ادامه دو پانل با موضوع "زنجیره بلوک و بانکداری" انجام شد که به بررسی مقررات گذاری در  اکوسیستم زنجیره بلوک پرداخت.

آقای هینز تانلر رئیس انجمن زنجیره بلوک سوئیس گفت: "این کنفرانس الگوهای آموزش عملی را در زمینه زنجیره بلوک ارایه کرده است. علاوه بر این، حضور پررنگ نمایندگان بانک ها این واقعیت را نشان می دهد که زنجیره بلوک یا فناوری دفتر کل توزیع شده، راه خود را به قلب اقتصاد سوئیس پیدا کرده است".

آدریان شاتزمن گفت: "تقاضا برای دقیقاً این نوع ترکیبی از دانش تخصصی بسیار زیاد بود." این رویداد تقریباً در هیچ زمان و به طور کامل رزرو نشده است.

در این کنفرانس، انجمن بانکداران سوئیس دستورالعمل افتتاح حساب برای شرکتهای زنجیره بلوک را به روز رسانی کرد که نسخه جدید آن از این لینک قابل دریافت است.

منبع: انجمن بانکداری سوئیس

 

  • نظرات کاربران
  • فرم ثبت نظر
نظری برای این مطلب وجود ندارد!


طراحی سایت | فروشگاه آنلاین | خدمات وب اندیشکدهبانکداریارزبین‌المللبین المللفراساحلیآفشورسوئیفتSWIFTنرخ ارزفین تکفین‌تکfintechیورودالردلار اروپاییبانکداری بین المللبانکداری بین‌المللبانکداری بین‌المللیبانکداری بین المللیبین المللیبین‌المللیThink Tank