دسته : بانکداری در سوئیس    تاریخ درج : ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۹:۳۲

دستورالعمل افتتاح حساب برای شرکتهای زنجیره بلوک توسط انجمن بانکداران سوئیس

انجمن بانکداران سوئیس دستورالعمل افتتاح حساب برای شرکتهای زنجیره بلوک را منتشر کرد.

تعداد شرکتهای زنجیره بلوک در سوئیس به شدت افزایش یافته است. انجمن بانکداران سوئیس این روند را به فال نیک می‌گیرد و دیدگاه مثبتی در مورد حرکت بازار به دست می دهد، زیرا جذابیت سویس را به عنوان یک مرکز مالی افزایش می دهد. بانک ها فناوری زنجیره بلوک را به عنوان یک فرصت برای باز کردن مجموعه ای از امکانات برای کشور به عنوان یک مکان مالی و فن آوری در نظر می‌گیرند.

انجمن بانکداران سوئیس ایجاد محیطی دوستانه و نوآورانه را در این زمینه ترویج و پشتیبانی می کند. این همچنین شامل ترویج شرایطی است که از رشد پایدار شرکتهای درگیر در فن آوری زنجیره بلوک حمایت کند.

با رشد شرکت های زنجیره بلوک، تقاضای آنها برای افتتاح حساب‌ با بانک های سوئیس نیز افزایش یافته است. افتتاح حساب، چالش های مختلفی را برای بانک ها ایجاد می کند، چرا که فن آوری های جدید بلوک چینی نیز می تواند با خطرات مرتبط با پولشویی ارتباط داشته باشد. سوئیس قوانین و مقررات سختگیرانه ای را در زمینه مدیریت معاملات مالی دارد. بنابراين، بانك ها بايد هنگام باز كردن يك حساب، مراقب باشند.

این دستورالعمل در لینک زیر قابل دریافت است.

دستورالعمل افتتاح حساب برای شرکتهای زنجیره بلوک

 

  • نظرات کاربران
  • فرم ثبت نظر
نظری برای این مطلب وجود ندارد!


طراحی سایت | فروشگاه آنلاین | خدمات وب اندیشکدهبانکداریارزبین‌المللبین المللفراساحلیآفشورسوئیفتSWIFTنرخ ارزفین تکفین‌تکfintechیورودالردلار اروپاییبانکداری بین المللبانکداری بین‌المللبانکداری بین‌المللیبانکداری بین المللیبین المللیبین‌المللیThink Tank